Obserwatorzy

wtorek, 26 czerwca 2012

"Obcy to bezpieczne miejsce. Takiemu możesz powiedzieć wszystko."

Witam! postanowiłam dołączyć do tego jakże wielkiego grona blogerów. Blogów już kilka miałam, ale kiedy to było? wieki temu. Założyłam tego bloga, ponieważ zauważyłam, że bardzo dużo dziewczyn na swoich stronach zamieszcza opisy kosmetyków, zdjęcia nowych ciuchów itd.. Jednak czy tylko ja to zauważyłam, że zazwyczaj są to rzeczy dość drogie, na które nie każdy może sobie pozwolić przy zwykłej wypłacie i studiowaniu z drugiej strony? Uwielbiam te blogi, ale sama o większości tych rzeczy mogę pomarzyć.. Moim zamierzeniem jest pokazanie tego wszystkiego z tej "tańszej strony", co nie znaczy, że od czasu do czasu nie zobaczycie tu czegoś droższego:) no to tyle wstępu . zapraszam, może akurat przypadnę Ci do gustu;;)
a to taka pioseneczka na dziś:

http://www.youtube.com/watch?v=QcZF_FKPICM&feature=related

1 komentarz:

  1. Jak najbardziej się zgadzam z Twoją opinią! Też mnie nieraz przerażają ceny ubrań proponowanych na większości blogach;/ Napewno będę tu wpadać!

    OdpowiedzUsuń